Mis
on häirenuputeenus?
Medi
häirenupu eesmärk on abi jõudmine abivajajani ning meelerahu
tagamine eakate või puudega inimeste lähedastele.
Häirenuputeenuse
aitab inimesel end oma kodus olles turvalisemalt tunda ja vajadusel
alati ühe nupuvajutusega abi kutsuda.
Häirenuputeenuse
põhimõte on lihtne ja elusid päästev:
- kui juhtub õnnetus või veab tervis alt – midagi sellist, mille puhul ise telefonini ei jõua – tuleb vajutada häirenuppu, mis on kogu aeg randmel või kaelas;
- kodus oleva spetsiaalse käed-vabad telefoniseadme abil saab ühendust Medi kõnekeskuse operaatoriga, kellele juhtunust rääkida;
- Medi operaator annab info edasi inimese enda valitud lähedasele, kes saab peagi appi tulla. Vajadusel kutsutakse välja kasvõi kiirabi, päästeamet või politsei.
Medi
häirenuputeenuse kasutamiseks vajalikke seadmeid saab nii soetada
kui rentida.
Lisaks
Medi häirenupule on võimalik häire korral kiiremaks reageerimiseks
lisada täiendavaid elusid
päästvaid andureid:
- täiendav häirenupp teisele, kolmandale jne hoolealusele
- liikumisandur infrapunaga
- ukseandur
- põranda/uksematt dementsuse korral
- möödumisandur
- häirenupu laiendused piiratud liikumisvõimega hoolealusele
Kõik
lisaandurid (v.a. ravimidosaator ja pliidivalvur) annavad häiret
saades ja anduri aktiveerudes automaatselt signaali
hoolekandetelefonile, mis helistab ilma hoolealuse poolt nuppu
vajutamata automaatselt Medi kõnekeskusesse. Medi operaator näeb,
mis tüüpi andur häire põhjustas ning reageerib ja suhtleb
hoolealusega vastavalt.
Kõikidele
Medi pakutavatele seadmetele kehtib tootja poolt aastane
garantii.
Tolmu-
ja veekindla häirenupu patarei kestab 5 aastat
või 100 000 vajutust ehk 5 aasta jooksul 55 vajutust päevas.
Seadmed on praktiliselt hooldusvabad.
Teenus
töötab kõikjal Eestis!
Lisainfo:
www.medi.ee;
nõuandetelefon 661 8181; facebook.com/medi.ee
No comments:
Post a Comment