Friday, August 13, 2021

August

 


August puges aiast läbi
otse meie koduaeda,
leidis suvekuuma käbi
ja läks rõõmsalt ümbrust kaema.
Aiaposti otsas istus
väsind juuli, pruun kui suvi,
juustes küpseid kõrsi kiskus,
silmist suvevihma tuli.

August haaras kõike kokku,

mida juuli küpsetanud.
Köitis vihku, vedas keldri
tegi nii, kuis õpetatud.

/.../

Jah, tõesti-tõesti, meie viimasest kohtumisest siin leheveergudel on juba pea kaks kuud mööda läinud. Ootamatult kuum ja põuane juuli on teatepulga augustile üle andnud ja loodus sätib ennast suve lõpu poole.

Tundub, et suvel on sel aastal kuidagi kiire olnud. Kui tavaliselt hakkan ma õhtuseid ritsikate ühendkoore kusagil juuli lõpus tähele panema, siis tänavu tabasin juba juuli alguses ühel õhtul, et ongi see aeg käes. Loodus näitab üha rohkem sügise märke – pihlakate põsed juba õhetavad, sügislilled näitavad õisi ja kohati on puude lehedki kollaseks läinud. Küllap on oma osa selles pikalt püsinud kuumusel ja põual.

Need, kes puhkuselainel ja rannailmasid nautinud, tundsid sellest kindlasti ainult rõõmu, aga aiapidajal ja põllumehel on murekorts kulmul.

Kiire on olnud ka kultuurisuvi meie vallas. Tore on tõdeda, et oma panuse kultuurisündmuste korraldamisesse on andnud ka need asutused ja eraisikud, kelle põhitegevus see ehk ei olegi – Posti Piknikulava Sakal, Toila Mereresto, Toila Pargi Kohvik, Kaevandusmuuseum on vaid mõned näited nendest. Küllap on kõik korraldatud sündmused leidnud ka tänuliku publiku.

Paraku tõi augustikuu uued piirangud ja kuidas me sügise edenedes oma elu korraldama hakkame, seda näitab lähiaeg.

Peaasi, et lapsed septembris ikka jälle kooli saavad. Usun, et distantsõppest on väsinud nii õpilased kui õpetajad.


Soovin kõigile sumedad augustikuud, laadige veel akusid, et terve ja rõõmsana sügisele vastu minna!


Lea Rand





 

7 comments:

  1. Ma olen nii uhke ja õnnelik, et saan olla siin, et jagada seda tähelepanuväärset, imelist ja erakordset tunnistust, ma lihtsalt ei suuda praegu uskuda, et mu endine on siin koos minuga, palub kõiki oma halbu tegusid ja räägib mulle, kuidas ta tundis end kogu aeg tühjana ta oli ära, jättis mu maha ja tegi mulle nii palju haiget pärast lahutust, mis juhtus mõni kuu tagasi. Ja kogu see ime juhtus kohe pärast seda, kui ma palusin dr EGWALIlt abi, olen täna maailma kõige õnnelikum naine, ma ütleksin, et mul on endine jälle kõrval. See on ime minu ja mu pere jaoks ning igavene nauding ja rõõmsameelsus. Ma olen praegu nii õnnelik ega tea, kui palju väljendada oma tänu ja tunnustust dr EGWALI -le. Soovitan teda väga, kui vajate viivitamatut abi, kuna see on tagatud, usaldage mind.
    Saatke talle täna e -kiri /dregwalispellhome@gmail.com või kaudu
    WhatsApp: +2348122948392

    ReplyDelete
  2. I know of a group of private investigators who can help you with they are also hackers but prefer to be called private investigators They can help with your bitcoin issues and your clients will be happy doing business with you,they can also help yo with your bad credit score,hacking into phones,binary recovery,wiping criminal records,increase school score, stolen files in your office or school,blank atm etc. Just name it and you will live a better life
    whatsapp +1 (984) 733-3673
    Premiumhackservices@gmail.com

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. Tere, daamid ja härrad, kas vajate rahalist abi? Mina olen Susan Benson. Olen laenuandja ja ka finantskonsultant.

    Kas teil on projekti lõpuleviimiseks vaja ärilaenu, eralaenu, hüpoteeklaenu või laenu? Kui vastus on jaatav, soovitan teil minu ettevõttega ühendust võtta. Osutame kõikvõimalikke laenuteenuseid, sh pika- ja lühiajalisi laene. Lisateabe saamiseks kirjutage meile e-posti teel: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) või saatke mulle sõnum otse WhatsAppi kaudu: +447360502110 ja saate kohe vastuse.

    Oleme kõikehõlmav finantsteenuste ettevõte ja oleme pühendunud aitama teil täita kõik teie soovid. Oleme spetsialiseerunud struktureeritud finantslahenduste pakkumisele üksikisikutele ja ettevõtetele kõige tõhusamal ja kiiremal viisil.

    Siin on mõned põhjused, miks peaksite laenu saamiseks meiega ühendust võtma;
    * Mugavus – saate laenu taotleda igal ajal ja igal pool.
    * Paindlik summa – Teie otsustate, kui palju soovite laenata.
    * Kiire otserahastamine – saate laenu 24 tunni jooksul pärast kinnitamist.
    * Paindlik intressimäär – soodne intressimäär 3%.
    * Kõrge kinnitusmäär – teil on 99,9% tõenäosus laenu saada
    * Paindlik tagasimakse – peate valima tagasimaksekuupäeva, kas kord nädalas, kuus või aastas 1–30 aasta jooksul.
    * Lihtne veebirakendus.
    * Isikupärastatud juhendamine ja asjatundlikkus.
    * Varjatud tasusid pole

    Ärge kaotage võimalust raha puudumise tõttu. Võtke kohe ühendust minu ettevõttega, saame teid laenu andmisel aidata, sest oleme aidanud paljusid eraisikuid ja organisatsioone, kes on kogu maailmas olnud rahalistes raskustes.

    Meie laenupakkumise kohta lisateabe saamiseks saatke meile oma laenutaotlus aadressil
    E-post: sunshinefinancialgroupinc@gmail.com
    WhatsApp/Telegram: +447360502110

    Vahendajad/konsultandid/maaklerid on teretulnud oma kliente tooma ja on 100% kaitstud. Täieliku usaldusega töötame koos kõigi asjaosaliste hüvanguks.

    ReplyDelete
  5. Otsite võlgade konsolideerimise laenu, tagatiseta laene, ärilaenud, hüpoteeklaene, autolaenud, õppelaenud, isiklikke laene, riskikapitali jne! Olen eralaenuandja, annan ettevõtetele ja eraisikutele laene madala ja mõistliku intressimääraga 2%. Saada meil aadressile: christywalton355@gmail.com

    ReplyDelete
  6. Tere, daamid ja härrad, kas vajate rahalist abi? Mina olen Susan Benson. Olen laenuandja ja ka finantskonsultant.

    Kas vajate oma projekti lõpuleviimiseks ärilaenu, eralaenu, hüpoteeklaenu või laenu? Kui vastus on jaatav, soovitan teil pöörduda minu ettevõtte poole. Pakume igasuguseid laenuteenuseid, sealhulgas pika- ja lühiajalisi laene, tagatisega ja tagatiseta laene ja palju muud. Lisateabe saamiseks kirjutage meile e-posti teel: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com) või saatke mulle sõnum otse WhatsAppi kaudu: +447360502110 ja saate kohe vastuse.

    Laen usaldusväärselt ja pädevalt ettevõttelt on see, mida vajate oma eesmärgi saavutamiseks. Oleme kõikehõlmav finantsteenuste ettevõte ja oleme pühendunud aitama teil täita kõik teie soovid. Oleme spetsialiseerunud struktureeritud finantslahenduste pakkumisele üksikisikutele ja ettevõtetele kõige tõhusamal ja kiiremal viisil.

    * Laenu saab taotleda igal ajal ja igal pool.
    * Paindlik summa – Teie otsustate, kui palju soovite laenata.
    * Kiire otsefinantseerimine – saate laenu 24 tunni jooksul pärast kinnitamist.
    * Paindlik intressimäär 3%.
    * Kõrge heakskiidu määrad
    * Paindlik tagasimakse – peate valima tagasimaksekuupäeva, kas kord nädalas, kuus või aastas 1–30 aasta jooksul.
    * Lihtne veebirakendus.
    * Isikupärastatud juhendamine ja asjatundlikkus.
    * Varjatud tasusid pole

    Ärge kaotage võimalust raha puudumise tõttu. Võtke kohe ühendust minu ettevõttega, saame teid laenu andmisel aidata, sest oleme aidanud paljusid üksikisikuid ja organisatsioone, kes on kogu maailmas olnud rahalistes raskustes.

    Meie laenupakkumise kohta lisateabe saamiseks saatke meile oma laenutaotlus aadressil
    E-post: (sunshinefinancialgroupinc@gmail.com)
    WhatsApp: +447360502110

    Vahendajad/konsultandid/maaklerid on oodatud oma kliente tooma ja on 100% kaitstud. Täieliku usaldusega töötame koos kõigi asjaosaliste hüvanguks.

    ReplyDelete
  7. Tere, Minu nimi on Claudia Klein, ma olen sakslane, pakun laenu, olen ka finantskonsultant ja esindan ettevõtet Spotcap Global Financial Services.

    Kas vajate hädasti rahalist tuge? Kas vajate laenu erinevatel eesmärkidel? kui teie vastus on jaatav, soovitan teil ühendust võtta minu ettevõttega | spotcapglobalservices@gmail.com | või saatke sõnum WhatsAppis: +31642117819 | ja teil on laen teie kontol 24 tunni jooksul, sest pakume suurepäraseid laenuteenuseid kogu maailmas.

    Pakume kõikvõimalikke laenuteenuseid (Isikilaen, Ettevõtluslaen ja palju muud), pakume nii pikaajalisi kui lühiajalisi laene, samuti saate laenata kuni 15 miljonit eurot ning väljastame laenu madala intressimääraga 3% aastas. Minu ettevõte aitab teil saavutada erinevaid eesmärke laia valiku laenutoodetega.

    Tunnistan tõsiasja, et seadusliku laenu saamine on alati olnud suur probleem. Inimestel, kellel on rahalisi probleeme ja vajavad sellele lahendust, on paljudel inimestel kõrge intressimäära, ebapiisava tagatise, võla ja sissetuleku suhte, madala krediidiskoori või mõne muu põhjuse tõttu nii raske omakapitali laenu saada kohalikest pankadest või muudest finantsasutustest.

    Pole enam ooteaegu ega stressirohkeid pangakülastusi. Meie teenus on saadaval 24/7 – saate laenu võtta ja tehinguid sooritada igal ajal ja igal pool, kus seda vajate

    Pakume 24-tunniseid maailmatasemel laenuteenuseid. Päringuteks/küsimusteks? - Saada e-kiri | spotcapglobalservices@gmail.com | või saatke sõnum WhatsAppis: +31642117819 | & Saate kohe vastuse

    Teie pere, sõbrad ja kolleegid ei pea teadma, et teil on vähe raha, lihtsalt kirjutage meile ja saate laenu.

    Teie rahaline vabadus on teie kätes!!

    ReplyDelete