Friday, August 13, 2021

Laste ja noorte huviharidusest

 

Toila vald toetab Toila vallas elavate üldhariduskoolides õppivate 7-19 aastaste õpilaste huviharidust teise kohaliku omavalitsuse munitsipaal- ja/või erakoolis.

Kehtiva korra kohaselt toetatakse õpilase kahe õpilaskoha tegevuskulu maksumust munitsipaal- või erahuvikoolis vallavalitsuse poolt väljastatud garantiikirja alusel uutele õpilastele 2021/2022 õppeaastast.

Taotluse garantiikirja väljastamiseks peab lapsevanem esitama Toila Vallavalitsusele hiljemalt 30. septembriks.

Garantiikirja väljastamisel kontrollitakse lapse kuuluvust teise omavalitsuse huvikooli nimekirjades. Laps saab osaleda maksimaalselt kuni kahes teise omavalitsuse või erahuvikooli õppetöös. Kui õpilane soovib kasutada väljaspool valda rohkem kui kahte huvitegevusena pakutavat teenust, otsustab lapsevanem (või seaduslik esindaja), missuguse huvitegevuse tasu kompenseerimises osaleb vald. Kooli õppetasu maksab lapsevanem.

Makstava toetuse maksimaalne suurus on:

1) munitsipaalhuvikooli pidaja kirjalikult teatatud õppekoha tegevuskulu arvestuslik maksumus;

2) erahuvikooli puhul kuni 25 eurot kuus lapse kohta.

Vallaeelarvest ei toetata eelkooliealiste laste ja täiskasvanute huvihariduse omandamist.


TVL

2 comments:

  1. Ma olen nii uhke ja õnnelik, et saan olla siin, et jagada seda tähelepanuväärset, imelist ja erakordset tunnistust, ma lihtsalt ei suuda praegu uskuda, et mu endine on siin koos minuga, palub kõiki oma halbu tegusid ja räägib mulle, kuidas ta tundis end kogu aeg tühjana ta oli ära, jättis mu maha ja tegi mulle nii palju haiget pärast lahutust, mis juhtus mõni kuu tagasi. Ja kogu see ime juhtus kohe pärast seda, kui ma palusin dr EGWALIlt abi, olen täna maailma kõige õnnelikum naine, ma ütleksin, et mul on endine jälle kõrval. See on ime minu ja mu pere jaoks ning igavene nauding ja rõõmsameelsus. Ma olen praegu nii õnnelik ega tea, kui palju väljendada oma tänu ja tunnustust dr EGWALI -le. Soovitan teda väga, kui vajate viivitamatut abi, kuna see on tagatud, usaldage mind.
    Saatke talle täna e -kiri /dregwalispellhome@gmail.com või kaudu
    WhatsApp: +2348122948392

    ReplyDelete
  2. I know of a group of private investigators who can help you with they are also hackers but prefer to be called private investigators They can help with your bitcoin issues and your clients will be happy doing business with you,they can also help yo with your bad credit score,hacking into phones,binary recovery,wiping criminal records,increase school score, stolen files in your office or school,blank atm etc. Just name it and you will live a better life
    whatsapp +1 (984) 733-3673
    Premiumhackservices@gmail.com

    ReplyDelete