Friday, August 13, 2021

Suvi KNKs

 

Kui imeline on see, et mõnikord toob elu kätte täpselt need võimalused, mida vajad... ilma, et ise teaksidki. Nii juhtus minugagi!

Sel aastal on Eestimaa suvi teinud meile erakordselt sooja pai, mis on loonud imehea keskkonna puhkamiseks. Seni, kui Kohtla-Nõmme Kooli kooliosa suvevaheaega naudib ja uueks õppeaastaks energiat ammutab, on meie lasteaiaosa valverühm majas sära hoidnud ning just see ongi andnud mulle võimaluse lasteaiatööd proovida.

Usun, et see on olnud edasiviiv kogemus. Olen saanud osa suvesoojusest lasteaiahoovis, veemängudest taasavastatud minibasseinis, kiikumistest ja kiigule hoo lükkamisest, jooksusammudest uuenduskuuri läbinud staadionil, pärastlõunasest õuepiknikust ning särasilmadest, mis iga uut ideed toetavad. 

Veelgi enam olen mõistnud, et kõrvaltvaatajana on ikka hea arvamust avaldada, õpetada ja nõu anda, kuid ise asja sees olles avaneb hoopis teine vaade, kasvab veelgi austus kolleegide vastu ning arenevad arusaam ja silmaring.

Isiklikult olen õnnelik selle võimaluse üle ja usun veelgi enam sellesse, et meie heledas lossis töötavad superkangelased. Kohtla-Nõmme Kooli üks eripäradest (ja ka tugevustest) on see, et meie majas on koos lasteaed ja põhikool – haridusvaldkonnad, mis on sarnased ja samas erinevad. Just seetõttu on võimalus lasteaiatöösse sügavam pilk heita kuldaväärt. 

Suvi (ja tegelikult ka kõik teised aastaajad) lasteaias on kahtlemata koostöö, kus igaühel on oma oluline osa. Aitäh, head lapsevanemad, mõistva suhtumise, avatud suhtluse ja vastutulelikkuse eest! Aitäh, imelised kolleegid, et olemas olete, toetate ja oma kogemustest õppida lasete! Aitäh, Birgit, et abikäe andsid, toeks oled ja meiega sära lood!



Kohtla-Nõmme Kooli kooliosa naaseb puhkustelt tasapisi alates 9. augustist ja lasteaiaosas alustavad traditsioonilised rühmad tööd 27. augustist. Seniks tunneme rõõmu päikesest, augustikuust ja suvesädelusest!

Fotod kollaažis: Birgit Müüdla

Kohtla-Nõmme Kooli direktor

Mariliis Oder

4 comments:

  1. Ma olen nii uhke ja õnnelik, et saan olla siin, et jagada seda tähelepanuväärset, imelist ja erakordset tunnistust, ma lihtsalt ei suuda praegu uskuda, et mu endine on siin koos minuga, palub kõiki oma halbu tegusid ja räägib mulle, kuidas ta tundis end kogu aeg tühjana ta oli ära, jättis mu maha ja tegi mulle nii palju haiget pärast lahutust, mis juhtus mõni kuu tagasi. Ja kogu see ime juhtus kohe pärast seda, kui ma palusin dr EGWALIlt abi, olen täna maailma kõige õnnelikum naine, ma ütleksin, et mul on endine jälle kõrval. See on ime minu ja mu pere jaoks ning igavene nauding ja rõõmsameelsus. Ma olen praegu nii õnnelik ega tea, kui palju väljendada oma tänu ja tunnustust dr EGWALI -le. Soovitan teda väga, kui vajate viivitamatut abi, kuna see on tagatud, usaldage mind.
    Saatke talle täna e -kiri /dregwalispellhome@gmail.com või kaudu
    WhatsApp: +2348122948392

    ReplyDelete
  2. Tere; Kui vajate kiiresti laenu, taotlege laenu Novelty Finance'ist. Minu nimi on Davina Claire, ma olen Novelty Finance'i finantsjuht. Olen märganud, et eraisikutel ja ettevõtetel on nii raske saada laenu pankadest või muudest finantsasutustest. Minu ettevõte (Novelty Finance) on siin, et pakkuda ja aidata teil vajalikku laenu. Võite meiega ühendust võtta e-posti teel: noveltyfinances@gmail.com VÕI saatke sõnum WhatsAppis +447915601531

    Ükskõik, kas soovite oma elustiilile hoogu juurde anda või teil on ees ootamatuid kulutusi, on NOVELTY FINANCE laen just see, mida vajate.

    UUDNE FINANTS on paindlik: laenu saab võtta kuni viisteist miljonit eurot (15 000 000,00 €), sobivate tagasimakseperioodidega kuni 30 aastat. Võite taotleda nii tagatisega laenu kui ka tagatiseta laenu. Pakume laia valikut eralaene, ärilaene, kodulaene ja võlgade konsolideerimise laene, mida saab kohandada vastavalt teie muutuvatele vajadustele ja oludele väga madala intressimääraga.

    Mida saate Novelty Finance'i taotlemisel:
    √ Kohene juurdepääs teie rahale pärast kinnitamist.
    √ Konkurentsivõimelised intressimäärad (3% aastas)
    √ Paindlikud tagasimaksetingimused
    √ Võimalus oma laen kiiremini tagasi maksta
    √ Lihtne kinnitamine, kui vajate lisavahendeid
    √ Laenu tagasimaksmisega ei kiirustata, vaid antakse aega laenu tagasimakse alustamiseks.
    √ Varjatud tasusid pole

    Kuidas kandideerida:
    Laenu taotlemine on kiire ja lihtne!
    Ettevõtted või eraisikud, kes on huvitatud Novelty Finance'i laenu taotlemisest ja vajavad laenupakkumise kohta lisateavet, peaksid lisateabe ja suuliste infotundide saamiseks SAATMA E-KIRI aadressile (noveltyfinances@gmail.com) VÕI saatma WhatsAppi sõnumi +447915601531 kaudu. Kehtivad nõuded ja tingimused.

    ReplyDelete
  3. Otsite võlgade konsolideerimise laenu, tagatiseta laene, ärilaenud, hüpoteeklaene, autolaenud, õppelaenud, isiklikke laene, riskikapitali jne! Olen eralaenuandja, annan ettevõtetele ja eraisikutele laene madala ja mõistliku intressimääraga 2%. Saada meil aadressile: christywalton355@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Kas otsite laenu ettevõtluse alustamiseks, arvete tasumiseks, laenu andmiseks alates 3000 eurost kuni 500 000 000,00 euroni, pakume 2% või pakume laenu. Ootan teie värskendust selle kohta. Täname teid aja ja mõistva suhtumise eest! Siit saate teada, kuidas huvi korral meiega ühendust võtta. Võtke meiega ühendust meie e-posti aadressil: (dakany.endre@gmail.com)

    ReplyDelete