Wednesday, June 3, 2015

Orav ja Ilves tulevad Oru parki kaema!



11.06 Komöödiateater etendusega „Orav ja Ilves“ Toila laululaval, algusega kell 19.00. Piletid hinnas 12€ kuni 14€ müügil Piletilevis või kohapeal.
 
Osades: Andrus Vaarik ja Kaspar Velberg (Tallinna Linnateater)
Jant ühes vaatuses, kestab üle ühe tunni
 

„Pühendatud Wabariigi aastapäevale ja Riigikogu valimistele, ja see ei ole orava- ega ilvesepartei reklaam. Oled eestlane või ei ole!“ Ivan Orav
 

Halva ilma korral toimub etendus Toila Gümnaasiumis!

On öö. President Ilves on Kadriorgu külla kutsunud Ivan Orava – otse põrgust. Talle teeb muret, et Evelin on korduvalt rääkinud kahest vene nimega meesterahvast, kes teda elevile ajavad. Ja kes oleks tibladega paremini kursis kui Ivan ise! Ta ilmubki otse maa alt ja avardab presidendi silmaringi nõukaja teemadel, mille nüansid on väliseestlasele tabamatuks jäänud.
Ilves: „Evelin räägib mulle neist pidevalt mingeid kummalisi lugusid, ise naerab, näost punane, aga mina ei saa aru, kes need isikud sellised on. Mõistad, Ivan, ma ei taha oma naise minevikus tuhnida, ma ei taha talle midagi ette heita, igalühel võib olla eelmiseid suhteid, aga ma tahan siiski teada… Ma tahan kindel olla… Miks ta mulle neist kogu aeg räägib? Kas suhted jätkuvad? Minu selja taga?“
Orav: „Toomas, ära mõtle välja, oma naise pärast võid sa küll päris rahulik olla! Nende poolt pole sul mingit ohtu karta.“

Seda Andrus Kivirähki uut näidendit mängiti ühekordse projektina 6. jaanuaril 2013, kuid laiemale üldsusele on see jäänud kättesaamatuks. Nüüd siirdutakse aga Komöödiateatri egiidi all üle-eestilisele ringreisile.

 „Orav ja Ilves“ on kindlasti sama vaimukas kui legendaarne „Meri ja Orav“. Ainuke erinevus, et endise riigipea asemel astub lavale president Ilves, kaaslaseks muidugi vana sepp Ivan Orav.

No comments:

Post a Comment