Monday, October 10, 2016

Oktoober

Tahan tagasi lillede keskele,
tagasi maale, kus olin väikene.
Tahan tagasi lillelist kleiti,
milles ema eest rohu sisse end peitsin.

Tahan tagasi aasale päikesepaistet,
tahan sooja piima, mis lapsena maitses.
Tahan imelist aega, kui puud olid suured,
tahan lapsepõlve, kus olid mu juured.

Tahan tagasi aega, mida enam ei ole,
tahan veidike õnne, et natuke oleks -
mu päevas päikest ja hellust ja armastust,
tahan lihtsalt, et veidike rohkem saaks osa ma Sinust.

Tahan kinkida Sulle ma veidike endast,
et me hinged teineteist otsima lendaks.
Tahan saatust, mis pärani ukse meil avaks,
kust avaneb tee, millel koos käia tahaks -

otsatu aja lõpuni
ja kui jõudu jätkuks, siis kauemgi!

Tiit Kuusmik

1 comment:

  1. TESTIMONY ON HOW I GOT MY LOAN FROM A FINANCE COMPANY LAST WEEK Email for immediate response: drbenjaminfinance@gmail.com

    {Dr.Benjamin Scarlet Owen} can also help you with a legit loan offer. He Has also helped some other colleagues of mine. If you need a genuine loan without cost/stress he his the right loan lender to wipe away your financial problems and crisis today. BENJAMIN LOAN FINANCE holds all of the information about how to obtain money quickly and painlessly via WhatsApp +19292227023 Email drbenjaminfinance@gmail.com

    ReplyDelete