Friday, August 13, 2021

Vallavolikogu teated

 22. juunil toimunud Toila Vallavolikogu istungil olid arutusel järgmised küsimused:

Toila valla 2021. aasta 1. lisaeelarve teine lugemine ja vastuvõtmine

Volikogu otsustas võtta vastu Toila valla 2021. aasta 1. lisaeelarve põhitegevuse tulud summas 157 800 eurot, põhitegevuse kulud summas 120 200 eurot, investeerimistegevus summas 37 600 eurot.

Lisaeelarve algatamise aluseks on riigieelarvest lisavahendite eraldamine valdadele ja täiendavate sihtotstarbeliste toetuste lisamine eelarvesse. Toila valla 2021.aasta 1. lisaeelarve on koostatud seoses kulude muutmise, kärpimise ja ümberpaigutamise vajadusega ning Covid-19 mõjudest ja lepingute lõppemisest tingitud tulude vähendamisega. Lisaeelarves suurendatakse sihtfinantseerimiseks saadud toetusi ning täpsustatakse investeeringuid Sihtotstarbelisi toetusi kokku 192 587 eurot suunatakse Toila lasteaiale, Kohtla-Nõmme Koolile, Toila Gümnaasiumile, Toila Spordi- ja Kultuurikeskusele, Toila sadamale ning sotsiaalvaldkonda – eluasemeteenused sotsiaalsetele riskirühmadele projektide elluviimiseks.

Lisaeelarvesse on planeeritud alljärgnevad investeeringud:

188 800 eurot

Üldmajanduslikud arendusprojektid 155 000 eurot (planeeritud haridusasutustele 141 000 eurot ja 14 000 eurot omafinantseerimisteks)

Vallateed 12 000 eurot (planeeritud Jaama tänava täiendavate tööde omaosaluseks)

Kaasava eelarve inventari soetamine 10 000 eurot (Toila randa pingid ja kiiged)

Turism 9 500 eurot (Päite vaateplatvormi projekteerimine)

Toila Valla Spordi- ja Kultuurikeskus 6 000 eurot (Kohtla-Nõmme Rahvamaja tuletõkkeuksed)

Toila sadam 5 550 eurot (Rahandusministeeriumi toetus aiapiirded)

Toila Gümnaasium 5 230 eurot (ventilatsioonitööd)

Jäätmemajandus - 8 480 eurot (investeeringute arvelt suunatud jäätmemajade soetamiseks majanduskuludesse Pühajõe, Uikala ja Peeri)

Turism (Valaste joa parkla korrastamine) - 6 000 eurot hanke odavnemine

Toila valla 2020. aasta konsolideerimisgrupi majandusaasta aruande kinnitamine

Volikogu otsustas kinnitada Toila valla 2020. aasta konsolideerimisgrupi majandusaasta aruande.

Volikogu liikmete arvu määramine, valimisringkonna moodustamine ning mandaatide arvu määramine

Volikogu otsustas

1. Määrata Toila Vallavolikogu järgmise koosseisu liikmete arvuks 17.

2. Moodustada Toila Vallavolikogu valimisteks üks valimisringkond numbriga 1, mille piiriks on Toila valla piirid.

3. Määrata valimisringkonna nr 1 mandaatide arvuks 17.

Toila valla valimiskomisjoni moodustamine

Volikogu otsustas:

1. Moodustada Toila valla valimiskomisjon 5-liikmelisena.

2. Toila valla valimiskomisjoni esimees on vallasekretär.

3. Nimetada Toila valla valimiskomisjoni liikmeteks: Marina Sorgus, Tiina Albi, Anneli Tint

ja Mehis Luus.

4. Nimetada Toila valla valimiskomisjoni asendusliikmeteks Ly-Ene Onton, Maarika Tarum.

3 comments:

  1. Ma olen nii uhke ja õnnelik, et saan olla siin, et jagada seda tähelepanuväärset, imelist ja erakordset tunnistust, ma lihtsalt ei suuda praegu uskuda, et mu endine on siin koos minuga, palub kõiki oma halbu tegusid ja räägib mulle, kuidas ta tundis end kogu aeg tühjana ta oli ära, jättis mu maha ja tegi mulle nii palju haiget pärast lahutust, mis juhtus mõni kuu tagasi. Ja kogu see ime juhtus kohe pärast seda, kui ma palusin dr EGWALIlt abi, olen täna maailma kõige õnnelikum naine, ma ütleksin, et mul on endine jälle kõrval. See on ime minu ja mu pere jaoks ning igavene nauding ja rõõmsameelsus. Ma olen praegu nii õnnelik ega tea, kui palju väljendada oma tänu ja tunnustust dr EGWALI -le. Soovitan teda väga, kui vajate viivitamatut abi, kuna see on tagatud, usaldage mind.
    Saatke talle täna e -kiri /dregwalispellhome@gmail.com või kaudu
    WhatsApp: +2348122948392

    ReplyDelete
  2. I know of a group of private investigators who can help you with they are also hackers but prefer to be called private investigators They can help with your bitcoin issues and your clients will be happy doing business with you,they can also help yo with your bad credit score,hacking into phones,binary recovery,wiping criminal records,increase school score, stolen files in your office or school,blank atm etc. Just name it and you will live a better life
    whatsapp +1 (984) 733-3673
    Premiumhackservices@gmail.com

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete