Tuesday, April 24, 2012

Ootan suve

Ootan suve paljudel erinevatel põhjustel.
Minu jaoks on suvi lõdvaks laskmise aeg, sest kooli pole ja ei pea nii vara magama minema. Tänu sellele saab rohkem sõpradega aega veeta.
Suveplaanid on mul juba tehtud. Täiuslikku suve, kus kõik läheks nii, nagu soovin, ma polegi veel tundnud.
Täiuslik suvi on selline, kus iga päev särab soe ja sätendav päike, vahel harva sajab vihma, sest siis ei oleks nii umbne. Puhas ja karge vihm värskendab loodust ning asfaltki hakkab hästi lõhnama.
Merevesi peaks olema parajalt soe ja värskelt jahutav, ainult siis saab ujumisest tõelise naudingu.
Suve ootan veel sellepärast, et mulle meeldib BMX-iga sõita. Sügisel takistavad seda lõbu harrastamast külm vihm ja tugev tuul, talvel segab lumi. Kevadel saab juba õrnalt katsetada, aga suvi on justkui selle jaoks loodud.
Suviti olen käinud mitmetes laagrites, tänu sellele olen leidnud endale hulgaliselt sõpru, nende hulgas ka tüdrukuid, suur rõõm saab olema jällenägemise üle, sest siis meenutame häid ja toredaid aegu.
Igatahes on suvi minu lemmikaastaaeg, kooli pole, on ainult vabadus. Mõned miinused on ka, sest pea iga suvi keeran ma mingi jama kokku ja neid jamasid on suhteliselt keeruline lahendada.
Minu arvates võiks suvi kesta aasta läbi, mind ei häiri isegi mitte tüütud putukad.

Heiti Oja
Toila Gümnaasiumi 7. klassi õpilane

No comments:

Post a Comment