Monday, October 7, 2013

Tõde ja teadmisi ei anta edasi, ei valata ühest peast teisse, vaid omandatakse enesetunnetamise, oma sisemaailma avastamise kaudu.



Teadmine oma teadmatusest saab teadmiseks. See protsess toimub mõtlemise kaudu. Kui inimene hakkas mõtlema, siis jõudis ta selleni alles peale väga rasket pingutust – isegi nüüd on see vaevaline keeruline protsess, mõtlemine tähendab kannatamist. (A. Rodin).

Neid lauseid ma loen juba mitu aastat...
Siit ma saan impulssi enda arenguks. Niikaua, kuni inimene areneb, niikaua ta elab.

Milline inimene mina olen?
Loov, mõtlev, tasakaalus... Usun, et igas lapses on huvi õppimise vastu, igas lapses on tahe õppida ja areneda – õpetajale jääb ainult leida nipp selle avastamiseks.
Iga õpilane sarnaneb minu mõttemaailmas uksega ning tema arengut saab võrrelda selle lukuga. Iga luku avamiseks on ainult üks ainus võtmeke, mille saab leida ja avada ainult hea õpetaja.
Kõigepealt tahaks öelda, et hea õpetaja on see õpetaja, kes ise pidevalt õpib, areneb ja õpib õppima! Õppimine ja õpetamine on pidev protsess, mida ei saa peatada, aeglustada, vaid saab ainult arendada.
Mul on väga hea meel, et Toila lasteaias Naerumeri ongi sellised õpetajad. Vanavanemate peol, mis toimus 9. septembril, märkasin, et vanemad ja vanavanemad on valmis koos oma lastega ja lastelastega osalema lasteaia arengus, nad on avatud ja kindlasti soovivad oma lastele parimat. Ma näen potentsiaali ja arenguruumi koostöös. Viimane asjaolu toetab täielikult minu motot, milleks on: KOOSTÖÖS PEITUB JÕUD!




Ma tean ja usun, et koos kollektiiviga, koos teiega, kallid vanemad, me anname Naerumerele uut tugevat lainet ujumiseks laste teadmiste ja avastamiste meres (maailmas).

Alates 16. septembrist toimub lasteaias hommikuti virgutusvõimlemine.
23.-28.septembril toimus lasteaias juurviljanädal. Lapsed said palju avastada. Meid külastas Jõhvi Lasteaia Pillerkaar vanem rühm Nutikad Rebased. Rõõmukillukeste rühm võttis külalisi vastu.
Õpetajad, õpetaja abid ja lapsed tegid paljusid asju koos, sh võimlesid, mängisid liikumismänge, lugesid ja kirjutasid. Mängides lapsed leidsid omavahel ühise keele ning mõistatuste rühmatöös olid nutikad.

Meid ootab ees huvitav õppeaasta, huvitavad sündmused, õppetegevused, õuesõppe matkad, huviringid.

Ainult koos tegutsedes anname endast parimat!
Kogu südamest soovin, et Lasteaed Naerumeri oleks kui kodu, kus meil kõigil on hea olla.

Leena Tukkia
Direktor
Toila Lasteaed Naerumeri






No comments:

Post a Comment