Tuesday, October 6, 2020

Kultuurisündmused

Olukorrast tingitult pidime edasi lükkama kõik oktoobrikuusse planeeritud sündmused. Nüüd jääb vaid loota, et sügise edenes haigus veelgi aktiivsemaks ei lähe ja novembris saame jälle kohtuda.


Toila valla muusikalitrupi esituses „Muusikal kutsub teid veel...”

7. novembril 16.00 Kohtla-Nõmme rahvamajas. Sissepääs vaba annetusega.

15. novembril 12.00 Voka rahvamajas. Sissepääs vaba annetusega.


8. novembril 18.00 Salongiõhtu „Ühe torupilli lugu” Toila seltsimajas.

12. novembril kabesimultaan Voka Rahvamajas. (kella-aeg on veel lahtine)

13. novembril Toila mäng Saka Rahvamajas. (kella-aeg on veel lahtine)

14. novembril 17.00 Toila valla aastapäeva kontsert-aktus Kohtla-Nõmme Rahvamajas.

Tublide vallakodanike ja koostööpartnerite tunnustamine. Toila Vallavolikogu ja Vallavalitsuse tervitus! Esinevad Kohtla-Nõmme koolilapsed ja Stefan. Tule ise ja võta sõbrad ka kaasa – sööme koos sünnipäevatorti! Sissepääs kontserdile tasuta!

20. novembril 19.00 ansambli JÄÄÄÄR sügistuur Toila seltsimajas.

2 comments:

  1. Lugege minu tunnistust, kuidas ma saan usaldusväärsest ettevõttest laenu.

    Tere, olen Katica, elan praegu Saksamaal, olin mais 2022 majanduslikus olukorras ja mul oli vaja maja osta. Üritasin otsida laenu erinevatest laenufirmadest, nii era- kui ka ettevõtetest, kuid see ei õnnestunud ja enamik panku keeldus minu krediidist. Aga nagu jumal tahtis, tutvustati mulle eralaenuandjat, kes andis mulle 75 000 eurot laenu ja täna on mul oma maja ja ettevõtte omanik ning mul läheb hetkel hästi, kui peate minema ettevõte laenu tagamiseks. tagatiseta, krediidikontrollita, ainult 2% intressimäär ja paremate tagasimakseplaanide ja -graafikuga kaasallkirjastaja, võtke ühendust Albaker laenuga,
    ( albakerloanfirm@gmail.com ). Ta ei tea, et ma seda teen, aga ma olen nüüd nii õnnelik ja otsustasin inimestele temast rohkem teada anda ja ma tahan, et Jumal teda rohkem õnnistaks. Saate temaga ühendust võtta tema e-posti teel. albakerloanfirm@gmail.com

    ReplyDelete
  2. Pročitajte moje svjedočanstvo o tome kako sam dobio brzi zajam od pouzdane tvrtke. Pozdrav, ja sam gospođica Veronica iz Hrvatske. Bio sam u financijskoj situaciji i trebao sam kupiti kuću. Pokušao sam potražiti zajam od različitih kreditnih tvrtki, privatnih i korporativnih, ali nije išlo, a većina banaka mi je odbila kredit. Ali kako bi Bog htio, upoznali su me s privatnim zajmodavcem koji mi je dao zajam od 90.000 eura i danas imam svoju kuću i vlasnik sam tvrtke i trenutno mi je dobro, ako morate ići na tvrtka za osiguranje zajma. bez kolaterala, bez provjere kreditne sposobnosti, samo 3% kamatna stopa i supotpisnik s boljim planovima i rasporedom otplate, kontaktirajte Davidson Albert Loan (davidsonalbertloan@gmail.com). On ne zna da to radim, ali sada sam tako sretna i odlučila sam dati ljudima više informacija o njemu i želim da ga Bog još više blagoslovi. Možete ga kontaktirati putem njegove e-pošte. davidsonalbertloan@gmail.com

    ReplyDelete