Tuesday, November 12, 2019

Prantsuse väikelinnas Vokka vabatahtlikuks


Käesoleva aasta septembrist kuni järgmise aasta augustini töötab Voka Avatud Noortekeskuses ja Voka lasteaias vabatahtlik Samuel, kes on meieni jõudnud Erasmus+ programmi kaudu. Soovime Samueli valla elanikele tutvustada ning selleks küsisime uuelt vabatahtlikult mõned küsimused.

Räägi meile palun veidi endast.
Minu nimi on Samuel, olen 20 aastane. Mul on palju erinevaid hobisid, näiteks huvitab mind muusika, aiandus, filmide vaatamine ja loomade eest hoolitsemine. Minu kodu on Prantsusmaal ühes pisikeses linnas, millele lähima suure linna nimi on Rennes. See on väga rahulik koht, kus elab umbkaudu 700 inimest. Elan koos oma vanemate ja koeraga. Samuti on mul üks õde, kes on minust mõned aastad vanem. Olen temaga väga lähedane ja igatsen teda ja tema pisikest tütart juba väga.

Millised on sinu esimesed muljed Eestist?
Mu esimesed muljed Eestist on positiivsed. Eesti on armas pisike riik ja mulle väga meeldib siinne maastik ja mets. Vokas tunnen end väga turvaliselt ja olen siin oldud aja jooksul kohanud palju inimesi, kes on olnud äärmiselt toredad, lahked ja hoolivad. Küll aga ilm on siin oluliselt külmem kui ilm Prantsusmaal, millega ma harjunud olen.

Mida soovid selle aasta jooksul õppida ja kogeda?
Selle aasta jooksul, mis ma Vokas veedan, soovin ma õppida Eesti keelt, olla abiks organisatsioonides, kus töötan ja tunda end kasulikult. Tahan selle projekti käigus õppida nii teistelt kui ka rohkem õppida ja avastada asju iseenda kohta. Minu jaoks on oluline olla uudishimulik ja ma soovin avastada uusi kultuure, keeli ja inimesi. Samuti loodan, et selle kogemuse kaudu avanevad mulle ka edaspidiseks uued võimalused.

Küsimisel ja tõlkimisel oli abiks
Elisabeth Purga

No comments:

Post a Comment